Mockingbird

Sakna på rutin.
Jag kanske vill det, bry dig inte då. Låt mig vara så. Låt mig leva i det universumet. Där jag trivs. Vantrivs. Hur vet jag vad som är rätt när alla alternativ ses som OK? Hur ska jag kunna ta de viktigaste besluten baserat på okunskap? På känslor. Jag kickar ut mig själv i verkligheten. Vuxen? Inte på ett tag, men mer mogen. Självständig. Jag har sett mig som självständig, men jag tror inte att jag är det. Det finns så mycket mer och nu börjar allvaret. Eller inte än. Än är jag på hemmaplan. Huskvarna. Storgatan. Ny Generation. Jesus. Följ mina steg.

Jag hoppas att allt kommer fram. Tydligare, skarpare. Kreativitet.
Here I come. Faster. Stronger. Better.

Hälften av dem som älskar exploderar - Håkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0