I just wanna be with you my baby


Back on track, har under flera månader försökt lista ut hur nya bloggsajten fungerar. Nu är allt bra igen. Sitter och tar igen inspirationskvällarna jag hade så många av förra året. Sitta och se på vackra bilder som ibland säger något och ibland är stumma, men vackra. Jag har saknat det. Väldigt mycket. Ikväll önskade jag att jag bodde nära någon, ville så gå en promenad tills solen gick ner. Ta med longboarden och dra iväg en stund. Jag älskar sommaren. Jag älskar frihet. Jag älskar att det finns en morgondag som är olik idag. Något nytt, spännande och livsfarligt. Ingen vet vad som väntar. Livet kan ta en vändning och förhoppningsvis så hänger man med. I VOTE YES.

Over and out! D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0