I woke, dreamin we had broke

Jag är euforisk. Jag älskar alla människor runt mig. Vill dansa och bara vara. Dricka vatten och vara svettig. Jag älskar livet. Lyssnar på sky och nostalgerar(?). Kan se Frodo sjunga i matsalen, den fina, röda matsalen jag inte längre ska äta i. Den med fladdermus statyn. Jag kommer sakna allt mer än vad jag trott. Jag ser så mycket fram emot allt som väntar, men att lämna allt. No more guyzezmöten, de ultimata mötena där vi bestämmer livsviktiga grejer. Inget mer av Kalle Sitells fina mattelekar. Inga urspårade föreläsningar med Tony och Anders. Inga XD-garv. It's over man. Trots allt så är jag sjukt taggad på studentdagen. Idag hade jag kul. Jag har bäst vänner.


Bye schooooooool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0