Vad bjuder jag på för mat? #4

Jag älskar mat. Jag har en bra relation till mat. Mat underbar mat som gamarna på ice age sjunger. Jag är som en gam. Kanske. Jag skulle bjuda på smått och gott. Lite av varje 2.0. Dipp och grönsaker, nötter, tinfiskmackor, kött, sååås, jansons frestelse, svampstuvning, mac and cheese, glasstårta, kladdkaka, grädde i mängder. Dippa allt i grädde. Sen skulle jag bjuda på kycklingsallad, grekisk sallad(jag gillar inte men jag vet att andra gillar). Sen frukt i massor, vindruvor, granatäpple, äpple, grapefrukt, banan, mango, annanas, kiwi, vindruvor igen. Physalis. Sen lite belgiska våfflor med ton av choklad och jordgubbar. Morötter. Hallon. Yes. Det är väl lite det jag skulle bjuda på. Kycklingklubbor också. Och lite morotsbröd som Jul bakat. Amerikanska pannkakor. Hm, ja. Så nåt lär ni ju gilla. Lite godis kan man ju klämma in om det är lördag.


Kommentarer
Postat av: berre

bjud miiig på mat

2011-01-31 @ 11:24:50
Postat av: cattis

jag vill bli bjuden på mat av dig! jag vill äta våfflor och chokladglass och massa frukt. FETT GOTT

2011-02-01 @ 00:49:20
URL: http://cattis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0