don't you let me go, let me go tonight



Tell me when you hear my heart stop, you're the only one who knows. Tell me when you here my silence.

Det sociala spelet som kräver en förlorare. Palla spelregler. Palla spelet. Jag vill inte ge mig in, jag gillar att titta på och studera. Vill inte spela. Jag har sett i rymden finns inga känslor, tre och en halv gång på tre dagar. Bill Skarsgård. Rör mig inte, jag har asperger. Serverat på kyllen. Klockers! Himlen är fruktansvärt vacker ikväll. Gillar att ligga i snön och titta.

Kommentarer
Postat av: fredrika

pluppen!

2011-01-29 @ 23:07:52
Postat av: Ulrika

Alltså hans läppar!!! Dör.

2011-01-29 @ 23:36:55
URL: http://theodoras.blogg.se/
Postat av: annna

denna bild gjorde faktiskt hans läppar till rätta, o filmen är ju brabrabra som alla veet. HEJ SÅLÄNGE.

2011-01-30 @ 17:56:38
URL: http://aofverberg.blogg.se/
Postat av: j

eller hans bror. mums. jagär lite eller nej mkt kär.

2011-01-31 @ 19:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0