sleeping to dream about you



Vad försigår kan man fråga sig ibland. Jag frågar: vad försigår? Ingen svarar så jag går vidare. Spatserar på, no questions asked. Jag vill umgås med en britt och lära mig den vackra dialekten. Vill ha sommar och springa runt i London, med en fin britt. Spring. Spring. Spring. Så länge benen bär. Spring. Sommaren är välkommen det lovar jag. You won't feel unappriceated. Promisepromise. Ibland bryter man löften mot sig själv, det är oftast de löfterna som är lättast att bryta. Man har ingen självrespekt. Nästan så. Man är mån om att vara alla andra till lags, trogen mot alla. Men sig själv är man otrogen mot. Bryter ner det man byggt upp lite, kanske? All the things that makes you panic. Jag skriver ett sånt här inlägg som jag inte orkar läsa, för mycket text och man har tappat mig. Om det inte är fett intressant. Så det fångar mig som i ett stort, fett lasso. Swiiscchaa. Och jag är fast. Stuck with you. On our way back down to earth. You can't touch me cause I'm untouchable.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0