Ibland vill jag inte ha distansförhållande till någon



Måndagmorgon den 21:a Februari 2011. Det är en ny dag, den kommer inte bli som det var igår. Och imorgon kommer inte att vara som idag. Just nu vill jag ha lösgodis och sallad och mörk choklad med smak av mint. Jag ska våga väcka L. och ska ta på mig de tajtaste brallorna ever och en skjorta till det. Sen ska jag ut i snöyran och börja min dag, min första lovdag. Jag ska träffa människor jag vill träffa, människor jag träffar ofta och människor jag nästan aldrig träffar. Huvudsaken idag är att leva.

Kommentarer
Postat av: Justina

Debbie. Du är den coolaste jag vet.:)

2011-02-22 @ 12:17:34
URL: http://justineeiscalling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0