fuzzy

haha garvar åt mig själv. Jag gick in på facebook och fick plötsligt se linen : Ulf Ekman har bytt profilbild. Blev lite hype. Jag sökte igenom mitt minne men kunde inte minnas när jag lagt till honom. Det finns inte på kartan att han skulle lagt till mig. Jag hypade lite och ba, oh nej någon måste ha lagt till honom från min. Vilken dryg grej, palla..osvosv. Sen så skrev jag en tweet om det. Jag gick in på facebook igen och så står det att David Havneraas bytt profilbild, och exakt samma status som Ulf haft för några sekunder hade nu David. Jag började asgarva åt mig själv. Haha. Det första jag tänker är: "Oh nej, någon har lagt till Ulf från mig", inte " hahaha, någon är facerapead". Haha!BURNED.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0