forever fat huh

Min dag min dag, min dags story. Jag och klassisar åkte till luthagenslivs för att shoppa BJ-glass, rea u know. Det var snöstorm men vi kom fram dit. Min glassmak fanns inte, men det gjorde inte så mycket. Man kan ju alltid testa nya saker tänkte jag. Sen så var det dags för att träna, egentligen sjukt opepp för snöstorm och annat skit. Men jag bestämde mig att trotsa mig själv och ta mig dit. Jag gick vilse, blev utskrattad av vuxna män(hur vågar dem??) och jag blev sjukt, dyng super blöt i hår och kläder. När jag ser en spec.buss som går till gamla Uppsala någonstans i Uppsala city krokarna så tvekar jag inte, jag gav upp. Hej jag kommer bli stoooor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0