delete

Hemkommen från Gävle exakt nu. Mycket bra, sjukt bra. Jesus. Dags att bli kompis. Skönt peeps. Jag älskar att hänga med sköna människor, allt blir så bra då. Så bra när man inser hur bra människor man har runt sig. Hur sköna alla är. Hej aha-upplevelse. Allt vad jag är lämnar jag kvar här hos dig. Inget jag har är någonting värt här hos dig. För en sekund stannar jag kvar här hos dig. För en sekund med dig, min Gud. Alla människor har potential till att va en skön människa. Det är ju uppmuntrande. Jag ska ge mer än 100% nu i allt jag gör, för det kommer lyckas väl. Natten är fortfarande ung men jag ska sova. Så blir jag en dag äldre, tankeställare.


(ironisk bild med tanke på att art inte är min grej.men den var fin..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0