är det det här du kallar känslor

Uppe i kalla bergsområden. Snuvig och nysig och trött. Supertrött. Inga skidor men två långpromenader i isbjörnskyla. Kallt som i en isbjörns rövhål, citat av Johan Glans faktiskt. Kunde kommit från mig dock, det är äckligt kallt. Jag sitter i trånga jeans och ska nu officiellt byta till mjukbrallor. Intresseklubbens pennor glöööder. Starti'n to smeell smoke in here. Desperate Houswifes och lite annat underhåller mig. Jag vill vara med i mästerkocken efter denna resa. Jag är mästare på att blanda dipp, koka matvete och skära grönsaker.
Frodo ringer konstiga samtal. WHYYYY.

Kommentarer
Postat av: fredrika

dom där samtalen är guld!

2011-02-24 @ 20:09:25
URL: http://jafastne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0