lungan bro

Saknar mitt sociala liv, fast visst har jag inget emot att umgås med mina föräldrar. Umgås som i se på Tv med deras närvaro i rummet. Jo tack, jag är sjuk. Sett på en hel massa skit, bra saker också. Sett filmer jag bara sett introt till på grund av att så fort jag sätter mig framför en TV med mörker utanför så hamnar jag i sovkoma.

Jag ville skriva något fint, så skriver jag det här. Skriver det som är, jag är trött på lunginflammation och hosta. Trött på hur skinnsoffan klibbar fast i mig när jag, antagligen, legat förlänge i den. Trött på smala luftvägar och dryga nätter. Fast jag är väldigt taggad på livet, vill ut och springa i solsken med en piggelin i handen och bra människor om sidorna.



Vill läsa, men är så degig i mitt huvud. När jag var i Göteborg var vi inne i en science-fiction bokhandel. Gillade den, massa fina bokomslag till Harry Potter böckerna. Fanns lite Twilight souvenirer också. Vill så gärna ha en mugg med Jacob på. Verkligen. Manga böcker är ju också en hit. Seriöst så gillade jag den, mysig som en bokhandel ska vara.


Kommentarer
Postat av: julia

ja ja ja! det ska vi göra!:D bli frisk

2011-04-11 @ 08:08:01
Postat av: linda

shohoo du är så god

2011-04-11 @ 09:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0