Gud allena värdig att bli upphöjd

Man kan gå runt och vänta på något alldeles onödigt och det suger ju. Så, då slutar man med det. En mycket bra kväll, jag gillar inte att skriva om vad jag gjort, det känns så icke mig. Men den är värd att nämnas. Jag har haft möte-maraton som jag så fint kallar det. Ulf är mycket intelligent och kunnig. Jag förundras över hur han pratar och vad han pratar om. Jag träffade folket, sen fick jag åka bil hem med adde och sebbe. (PLUS mc-mat). Bug och bock för det.

Vissa kanske säger simpelt, jag säger helt bra. Har min facebookreporter-tröja på mig. Vill springa runt i huset och uppdatera thee hottesst news. Jag får lägga band på mig. Shena, trött. Skriver bajs. Men det är okej. Något säger mig att min röst dör ut snart. Och bara för att jag inte vill sova så ska jag rensa mina bilder på datorn.

Kommentarer
Postat av: A

Jag kom på att jag fortfarande är skyldig dig för Ove-incidenten som jag så fint kallar den. Så jag står till förfogande för ytterligare en litencheese, nattmacka om du så vill. Vill också säga att du är grym!! Roligaste tjejen i stan. Puss

2011-04-02 @ 01:22:57
Postat av: julis

haha:) ja, usch den var äcklig. Ja jag är rätt upptagen idag. imorrn kan jag ses dock, slutar halv tolv då nämligen. men det kanske inte funkar för dig?

puss du är fin

2011-04-03 @ 09:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0